Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

I dont belive you

Av neverleave - 29 oktober 2009 09:32

Jag känner mig verkligen urlass på de här med bloggandet sedan jag åkte till Jönköping för att hälsa på min underbara släkt. Jag måste verkligen ta och skärpa till mig nu, inte för eran skull utan för min egen. Kanske bara är i en icke skriva svacka? hmm, kanske. Då får jag hoppas för mig själv att den snart kommer att gå över.


Igår så blev det en lugn dag med lite plugg och sedan en lugn kväll framför tv:n, ja onsdagar en min favorit dag när de kommer till program på tv:n. För igår visades först oskyldigt dömd och sedan så är det true blood. Två av de program som jag verkligen följer. Sedan finns de ju faktiskt fler program som jag följer ex: Andra Avenyn, Riverside och One tree hill. Och de är sådär att hjäälp de programmet har redan börjat och man slänger sig i soffan för att inte missa dem. Har ni några favorit program som ni måste följa varje vecka?


Tillbaka till idag, jag vaknade vid klockan åtta utav mig själv och gjorde irodning lite frukost och sedan klädde jag på mig och jag ska snart ta och sminka mig. För idag ska vi gå ner till stan jag och min bättre häft. Först ska vi möta A:s kompisar och dra med dem till högskolan för att A ska ta och fixa de där chipet så att han kommer att komma in i skolan även om den är låst för att hans funkar inte. sedan så ska vi gå och möta hans föräldrar för en lunch. :) Alltid lika trevligt. Sen hoppas jag på att jag och A:s mamma kan sätta oss och räkna lite matte tillsammans då jag fastnat på lite uppgifter, jag jar ju snart prov och det känns som om jag inte kommer att klara det när jag inte förstår det så att jag måste ta och försöka förstå det för att klara matteprovet som är om en vecka. HEJA HEJA ANNA!


Detta är ju inte vilken torsdag som helst för den delen heller för det är ju min styvmammas födelsedag, så Grattis och jag hoppas att du kommer att få en helt underbarfödelsedag med en massa snälla småsyskon. ;)

Jag kom precis och tänka på en sak sjuttsingen vad jag känner folk som fyller år i Oktober. Det är verkligen en månad då alla fyller år känns det som. Och de känns i plånboken också kan jag lugnt tala om för er. Tur att de inte är så varje månad för då hade man ju verkligen tagit och blivit pank direkt. Fast å andra sidan tycker jag inte att mab ska ta och köpa presenter till alla, bara för att man känner dem så tycker jag inte att det ska vara något speciellt varje gång. Det jag menar är att man kan inte ge presenter till alla och man får ju ta och komma överrens om hur man ska ha det. Från båda hållen för annars blir de ju fel om man inte köper något till den andra personen och man får tillbaka en present. Ja det kan vara ett riktigt dilemma om hur man ska ta och göra med sådana saker. Jag begär inte direkt att jag ska ha en present från alla håll och kanter men jag begär faktiskt ett grattis på födelsedagen utav de närmaste anhöriga och vänner.


Nu ska jag ta och sminka mig så att jag är klar när de är dags att gå ner till stan, för att komma försent är ju inte direkt något jätte roligt.

Ta hand om er, kramar Anna.

 
 
Ingen bild

moster

29 oktober 2009 20:27

hur är det med magen?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. D...

Av neverleave - 29 april 2010 11:21

Då vart det torsdagoch jag har min sista dag med brevid gång på ett kvällspass så att jag kan ta och lära mig hur det funkar på kvällarna också. =) Igår så flyttade jag mina grejer till norrahammar och jag måste säga att lägenheten vart hur bra som...

Av neverleave - 28 april 2010 12:44

Efter lite om och men den senaste tiden är det bestämt att jag ska bo hos pappa i Norrahammar tills det har löst sg med lägenhet för min del och även i sådana här tider visar det sig verkligen vilka i ens närhet som är äkta och oäkta. Så från och m...

Av neverleave - 24 april 2010 16:16

Ja det sista har verkligen vart en omtumlande tid i mitt liv och allting jag byggt upp rasade på en sekund. Men jag har bitit ihop även den här gången och visar mig stark inför dig och orörd. Jag vet inte om de är mest fel för mig eller emot dig då j...

Av neverleave - 7 april 2010 11:32

 Världen är ett pussel, varje människa är en bit. Motivet det är vackert, men jag hör inte dit. För jag har egna tankar, i färg med fel nyans. och jag försöker välja väg, men passar ingenstans ...

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards