Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av neverleave - 14 augusti 2010 18:14

" Det finns alltid en risk att den vi älskar inte längre vill leva med oss och till och med kanske börjar älska någon annan. Vi kommer aldrig kunna förhindra det, därför är det lika bra att våga tycka om och älska så ofta och så mycket som möjligt. Den bästa garantin för ett långt och lyckligt förhållande är att vårda det och leva i nuet. Det är härligt att få ge och ta emot kärlek men det kan också vara svårt och göra ont. Och ibland, av olika anledningar, förmår vi inte ge en kärleksrelation vad den kräver för att hålla sig frisk och stark. Men alla brustna hjärtan läcker till slut, om vi vill att de ska göra det förstås. När vi sörjt färdigt kommer vi att kunna glädjas åt den kärlek vi fick ge och ta emot, och kärleken som sådan är alltid en gåva."

 

 

Det är precis så här det känns i mitt liv som Elin beskriver det när hon talar ut om sitt liv i amelia. Jag vet inte fall jag är redo för att lämna Mr A bakom mig och om jag någonsin kommer att göra det men däremot är jag långt ifrån redo att ta och leva och gå runt som ett stort mörkt moln och leva som en zombie. Jag tänker leva loppan och försöka njuta av vad singel livet faktiskt har att erbjuda mig. Jag och A pratar näst intill varje dag och det duger gått och väl åt mig väldigt bra för tillfället tills vi båda vet hur vi vill ha det i framtiden. :)

Nog pratat om kärleks livet, det är lite som det är på den punken. Ett kaos!

 

Jag har fått lägenhet i Norrahammar, en väldigt fin tvåa på 59 kvm. :) Hel mysig och när jag är inrett den precis så som jag vill ha det så kommer det verkligen att bli kanon fint! =)

Ser redan fram emot att få göra den fin och precis som jag vill ha den. Det kommer att ta ett tag att få den precis som jag vill ha den då man inte är miljonär. Men jag jobbar och sliter hårt för pengarna.


I morgon ska jag till ikea med mamma och inhandla gardin stänger eller ja inte stänger utan det kommer att vli vajrar som jag ska ha med gardiner över väggarna och inte bara som en liten del.

Det kostar att ligga på topp och det är väl det sista som kommer att inhandlas innan nästa lön kommer in på kontot!

Men jag vill bara köpa allt jag ser och göra det fint på en gång men det gäller att ha lite tålamod! ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


De flesta andra gör det...varför skulle jag inte kunna göra det...? Blogga alltså. Jag antar att även jag har något att berätta, roa, skvallra om, lära ut, intressera eller kanske bara fördriva tiden med...eller?
Jag ger de ett försök trots allt!

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards